ALGEMENE VOORWAARDEN

Klachtenregeling

Als u van mening bent dat de door Crisis-training.nl BV geleverde dienst niet voldoet aan wat u met ons hebt afgesproken, of aan de verwachting die u daarvan had, dan kunt u een klacht indienen bij uw crisis-training.nl contactpersoon. Ook kunt u een klacht indienen als er voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst iets is misgegaan.

De klachten regeling kunt u hier vinden. Zet uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk op papier. Crisis-training.nl BV reageert binnen de termijnen zoals in de klachtenregeling staat vermeld.

 

Opdrachtgevers zijn:

  • logo-vr-limburgnoord
  • mwb
  • VrZW
  • aalburg
  • fryslan
  • haaglanden
  • VRU
  • werkendam
  • woudrichem
  • aalburg
  • altrecht
  • BZO
  • den-helder
  • ecn
  • fryslan
  • MCL
  • medemblik
  • oasen
  • rijnmond
  • umc
  • kennemerland
  • mundo
  • NOG
  • NOVA-college
  • NVWA
  • VrHM
  • WPM
  • Zaanstad
  • Zorgspectrum
  • zuid-limburg
  • zuiderzeeland
  • ESSSA-logo
  • delft-logo
  • hunze
  • leiden
  • logo-denhaag