Klachtenprocedure

Als u van mening bent dat de door crisis-training.nl geleverde dienst niet voldoet aan wat u met ons hebt afgesproken, of aan de verwachting die u daarvan had, dan kunt u een klacht indienen bij uw crisis-training.nl contactpersoon. Ook kunt u een klacht indienen als er voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst iets is misgegaan.


Wacht niet onnodig lang met het indienen van een klacht. Zet uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk op papier. Crisis-training.nl reageert op korte termijn en zal u een oplossing van het probleem aanbieden. U kunt een tegenvoorstel doen als u niet kunt instemmen met de geboden oplossing.Indien uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld kunt u zich wenden tot de commissie van kwaliteitshandhaving NRTO (Papiermolen 34, 3994 DK Houten (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). De uitspraak van het NRTO is hierbij bindend.  

Opdrachtgevers zijn:

  • logo-vr-limburgnoord
  • mwb
  • VrZW
  • aalburg
  • fryslan
  • haaglanden
  • VRU
  • werkendam
  • woudrichem
  • aalburg
  • altrecht
  • BZO
  • den-helder
  • ecn
  • fryslan
  • MCL
  • medemblik
  • oasen
  • rijnmond
  • umc
  • kennemerland
  • mundo
  • NOG
  • NOVA-college
  • NVWA
  • VrHM
  • WPM
  • Zaanstad
  • Zorgspectrum
  • zuid-limburg
  • zuiderzeeland
  • ESSSA-logo
  • delft-logo
  • hunze
  • leiden
  • logo-denhaag