Klachtenprocedure

Als u van mening bent dat de door crisis-training.nl geleverde dienst niet voldoet aan wat u met ons hebt afgesproken, of aan de verwachting die u daarvan had, dan kunt u een klacht indienen bij uw crisis-training.nl contactpersoon. Ook kunt u een klacht indienen als er voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst iets is misgegaan.

Wacht niet onnodig lang met het indienen van een klacht. Zet uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk op papier. Crisis-training.nl reageert op korte termijn en zal u een oplossing van het probleem aanbieden. 

Opdrachtgevers zijn:

  • logo-vr-limburgnoord
  • mwb
  • VrZW
  • aalburg
  • fryslan
  • haaglanden
  • VRU
  • werkendam
  • woudrichem
  • aalburg
  • altrecht
  • BZO
  • den-helder
  • ecn
  • fryslan
  • MCL
  • medemblik
  • oasen
  • rijnmond
  • umc
  • kennemerland
  • mundo
  • NOG
  • NOVA-college
  • NVWA
  • VrHM
  • WPM
  • Zaanstad
  • Zorgspectrum
  • zuid-limburg
  • zuiderzeeland
  • ESSSA-logo
  • delft-logo
  • hunze
  • leiden
  • logo-denhaag